به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

گرما تولید انرژی میکند !واقعا

چند روزی بود که همش سردم بود و همیشه حسرت اون شلوارهای گرمی که زیر شلوار بیرون می‌پوشیدمشون و حالا نداشتمشون رو می‌خوردم و به مغز نخودیم حتی یک لحظه هم خطور نمی‌کرد که می‌تونم یکی دیگه بخرم و حوصله پوشیدن پالتو و جوراب گرم و اینا رو هم نداشتم تا اینکه دو روز پیش مامان این پیشنهاد رو داد که بریم من شلوار گرم بخرم و تازه فهمیدم که اِ این شلوار رو می‌شه خرید و دیروز شلوار گرم جوراب بلند و پالتو و هد بند با همه اینها از خونه زدم بیرون و چه لذتی داشت توی اون سرما گرم بودن.از ماشین که پیاده شدم فهمیدم امروز یه آدم دیگه هستم سرشار از انرژی و سرخوشی.کیفم رو تاب می‌دادم و به موسیقی موبایل که گذاشته بودمش روی گوشم گوش می‌دادم و باهاش زمزمه می‌کردم و اگر می‌تونستم بلند باهاش بخونم به مراتب حالم بهتر می‌شد.خیلی حس خوبی بود مثل دوران سرخوشی نوجوانی.

توی اداره هم که وارد شدم هنوز پر از انرژی بودم و دلم می‌خواست یک عالمه کار کنم و بقیه رو هم به کار وا دارم(امروز واقعا مصداق زلزله بودم اسمی که بچه‌های اداره روم گذاشته بودن). ظهر هم موقع برگشت توی عالم خودم بودم و وقتی به خودم اومدم دیدم بعد از مدتها توی جدول بلوار دارم راه میرم.و باز هم سرشار و سرشار .

و این طوری بود که به اثبات این قضیه رسیدم که گرما واقعا تولید انرژی میکنه!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 09:56

سلام
کاش همه اونایی که تو ادارات کار می کردند مثله شما بودن...و حداقل کاره مردمه خودشون را راه می انداختند....و هر کسی برای خودش تو یه جا سروری نمی کرد...

سایه سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 13:21 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

سلام
انشاالله همیشه گرم گرم باشی و دلت هیچ وقت سردش نشه . بعضی وقتا آی این انرژی داشتن به آدم حال میده

سولماز چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 13:30 http://coca.persianblog.ir

عصبانی نباش من دیروز خوندمش دارم بهش فکر می‌کنم . جواب می‌دم!

مدی پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 19:37 http://www.mahbed.blogsky

من اهل اصفهونم البته فضولی نباشه وا ولی شوما چه آهنگی گوش می دادی؟


همیشه انرژی داشته باشید « سوپر زن »

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد