به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

نه زمان را درد کسی

نه زمان را درد کسی    نه کسی را درد زمان

انگارکه دیگه روی دور افتادم و آدم شدم.امروز هم تقریبا یه روز خوب بود کارهام رو به موقع انجام دادم و سررسید سال ۸۵ که روی میزم بود(امروز میزم رو اساسی مرتب کردم) ورق زدم و یه نوشته‌هایی دیدم که دلم می‌خواد اینجا بنویسمشون.چون می‌دونم اینجا رو هر از گاهی می‌خونم اما سررسیدها رو حالا حالاها نه.اتفاقا دیشب داشتم به همین فکر می‌کردم که اینهمه نوشتم و نگه داشتم و خواستم که نویسنده بشم (امان از تنبلی و آب هندوانه) اما حالا به درد کی می‌خوره خودم هم وقت خوندنشون رو پیدا نمی‌کنم مگه دوران بازنشستگی که دیگه لذتی برام نداره... و یک دفعه به ذهنم رسید پسرم. اون می‌تونه بخونه و مادرش رو بهتر بشناسه و شاید لذت ببره و درس بگیره مخصوصا تو سنین نوجوانی که بچه‌ها فضول‌ترن نسبت به احساسات بقیه(البته در مورد پسرها مطمئن نیستم)اینم فایده بچه‌داری.خوب بگذریم برسیم به نوشته‌های سررسید:

۹/۱۰/۸۵

به نام دوست

باید برنامه ریزی کنم.تا حالا فکر می‌کردم شاغل بودنم باعث می‌شه از زندگی بمونم و به هیچ کاری نرسم .اما حالا می‌دونم که تو خونه موندن هم بیشتر رخوت میاره و ...

- اولین گام و بهترینش اینه که برای کارم ذوق و شوق داشته باشم و بخوام به بهترین نحو انجامش بدم و علوم مرتبش رو یاد بگیرم.

-برنامه ریزی یک گام مهم و اساسی:برای اینکه بتونم بهترین استفاده رو از وقتم بکنم.کاش ... زودتر بتونه خودش رو با محیط سرگرم کنه و من وقتم آزادتر بشه.

اهداف:-قبل از هر چیز می‌خوام انگیزه کافی رو برای زندگی داشته باشم هم خودم هم ... (همسرم) و اگه بتونم تمام خانواده و دوستام--> شاد باشیم و سرزنده و سرشار از ایده ‌های خوب زندگی کردن.

-بعد یاد گرفتن فتوشاپ- اینترنتو نرم افزارهای ویدئویی و میکس و مونتاژ

-ورزش مهم‌ترین برنامه.باید به تمام نیازهام پاسخ بدم و باید سعی کنم با فداکاری‌های بیجا و بی‌تفاوتی‌ها از خودم رد نشم.باید برای خودم اهمیت داشته باشم در کنار اینکه برای همسرم هم  اهمیت و احترام قایلم و بسیار دوستش دارم.(اینجا ها رو داشته باشید به درد اکثر خانم‌ها می‌خوره)

-زبان هم کاریه که باید سخت دنبالش کنم

-یک کار هنری.فعلا سنتور رو امتحان می‌کنم ولی مطمئن نیستم علاقه‌ام هنوز توی موسیقی باشه.

۱۱/۱۰/۸۵

خسته شدم بقیه‌اش باشه برای یه روز دیگه

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 08:57 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

به به چه اهداف قشنگی کاش میشد همشو هر روز تو زندگیمون اجرا کنیم

شیلا شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 13:24 http://godscourtyard.blogfa.com

ساسا جونم من سه ساله سولار دوم دارم با نوع دیگه مایکروفر کار نکردم که بخوام مقایسه کنم اما اولا برای اینکه همه جا یکنواخت پخته باشه باید ظرفی که استفاده میکنی گرد باشه که وقتی سینی میچرخه به همه گوشه ها حرارت یکنواخت برسه اگر بفرض از پیرکس مستطیل استفاده کنی حرارت یکسانی نمیرسه اما بر طبق گفته اون شخص اگر قرار بود اینطوری باشه پس هیچوقت نباید بتونی با سولار دوم پیتزا یا کیک درست کنی . من با پاناسونیک کار نکردم اما فکر میکنم سولار دوم یه چیز کامله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد