به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

please help me

من کمک می‌خوام. باز طبق معمول بین چند تا دو راهی گیر کردم. صاحب نظرها ارئه طریق فرمایید:

۱-من دوباره می‌خوام برم کلاس زبان.تعیین سطح شدم و رفتم ترم ۵ حالا احساس می کنم خیلی لغات و اصطلاحات توی کتابهای قبلی هست که احتمالا من تا حالا نشنیدم و نمی‌دونم چیکار کنم برم از ترم‌های پایین تر شروع کنم یا همین ترم رو برم و خودم کتابهای قبلی رو بخونم.از طرفی اینطوری حداقل ۴ ماه جلو می‌افتم و حدودا ۸۰ هزار تومن اما از طرف دیگه اونجوری از پایه شروع می‌کنم .نمی‌دونم باید چیکار کنم.آی زبانیده‌ها صمیم‌ها یو آر اینگلیش‌ها منو بهلپید پیلیز.

۲- من بالاخره بعد از کلی تحقیق و تفحص در مورد سولار دوم ال‌جی نتیجه گرفتم که برای صرفه جویی در زمان باید بخرمش.وقتی دیگه مطمئن رفتم برای خرید فروشنده گرامی(ای دهنت سرویس آدم فضول)پیشنهاد داد که پاناسونیک ژاپنی رو بخرم که این دستگاه فلان و آن فلان است.حالا من موندم و پاناسونیک ۵ شف که نمی‌تونم در موردش اطلاعات لازم رو کسب کنم.کی توی دوست و آشنا و فک و فامیلش از این چیزا داره بتونه بهم اطلاعات بده؟

۳-دیروز توی جلسه فرمانداری بودم که احساس کردم دلم می‌خواد یه خودکار خوشگل بخرم و هنوز این فکر مثل خوره منو می‌خوره! این یکی رو خودم حل می‌کنم.

۴-عکاسی یا فوق لیسانس یا استراحت؟کدوم بهتره؟

۵- یکی نیست بگه آخه مجبوری این‌قدر خوش تیپ(این مربوط به بیماری خودشیفتگیمه) با این ترکیب رنگهای نارنجی و نقره‌ای و اینا جلوی چشم مدیر‌کلت بچرخی تا دوباره پیشنهاد چادر سر کردن و الگوی اداره شدن بهت بده.ای لعنت به تو زینب که می‌تونی توی خونه به اندازه شرکت پول دربیاری و بعد می‌ری سرکار.

۶- نامرده هر کی کمک نکنه.

۷-قرار بود بقیه اون روزهای پارسال رو اینجا بنویسم، نه؟

۱۱/۱۰/۸۵

خوشحالم.امروز خواستم یه برگ خبر طنز برای همکارا تهیه کنم بردم پیش...(مدیرکل) و اون هم پیشنهاد خبرنامه داخلی بهم داد-->از خدام بود و خیلی خوشحالم.همین امروز شروع می‌کنم.امروز مطلب لاله... رو توی مجله ... خوندم و براش خوشحال شدم.یه نامه هم براش نوشتم.عصر هم قراره با صفورا برم کلاس موسیقی.خدایا کمکم کن بتونم با سرعت پیش برم.

کتاب <روی ماه خداوند را ببوس> رو هم شروع کردم-->جملات خاصه:

نمی‌خواهم آمده باشم و رفته باشم و هیچ غلطی نکرده باشم.

نمی‌خواهم عضو خنثای تاریخ بشریت باشم.

-امروز نوشت:چقدر هم این جملات روم تاثیر گذاشته بود که بعد از یکسال هر چی هم تا حالا انجام داده بودم کنار گذاشتم.اشکال از این حافظه پی سوزه.

نظرات 4 + ارسال نظر
صمیم یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 12:08 http://alisa50-50.blogsky.com

سلام ساسا جون.خوبی؟حسب الامر شوما چادرم رو زدم زیر بغلم و اومدم!!!آخه منم مثل شما مشکل چادر سر کردن داشتم و با یه مانتو بلند و گشاد و مقنعه اسلامی شرش رو از سرم کم کردم!!!
و اما در مورد زبان! باز خدا خیرت بده که خودت میگی که بعضی چیزها رو نمیدونی از ترم های پایین تر.چون خیلی ها که نمیدونن ادعا میکنن که اینا که آسونه و ما که بلتیم!! و یه دور کنیم ریممبرمون میشه!!!!و .....
من بهت توصیه میکنم بی برو برگرد بری و از ترم یا ترم های پایین تر شروع کنی و اصل سرمایه گذاریت رو بخاطر چند ماه زودتر تموم کردن و ۸۰ تومن خراب نکنی.چون اولا اینطوری اعتماد به نفست بیشتر میشه که از پایه یا حداقل لولی که توش اطلاعات داشتیدشروع کردی و در ثانی این بعدا مثل خوره نمیفته تو فکرت که کاش همون اول از پایین تر شروع کرده بودی.بین خیلی چیزا تو نظر یه اینتر ویور تاثیر داره من جمله کلاس ظاهری طرف و خوب و قشنگ بودن و حرف زدن دانشجو!!! اینا رو جدی میگم.البته بازم بهت میگم اگه نام کتاب و سیستم و اینکه تو هر ترم چند درس کاور میشه رو بهم بگی بهتر میتونم کمکت کنم.من فرض رو بر این میذارم که کتاب نیو اینتر چنج رو قراره کار کنین.تو خود همون کتاب ها یه سری چیزا هست که باید سر کلایس باشی و در موردش صحبت کنی و تمرین کنی و استفاده عملی ازش داشته باشی تا ملکه ذهنت بشه.چون خدایی با مطالبی که بچه های ما تو پیش دانشگاهی میخونن دیگه باید خدای گرامر باشن که نیستن و ضمنا اصلا طرز استفاده از اون نکات رو هم بلد نیستن.پس دو دل نباش و از اوت ترمی که به نظرت بیشتر لازم داری مطالبش رو شروع کن .البته یه کار دیگه هم میتونی انجام بدی.برو پیش سوپروایزر و ازش بخواه این امکان رو بهت بده که دو جلسه سر یه کلاس پایین تر بری .اگه دیدی مدرسش نظرش اینه که ساسا در این ترم بالاتر از بقیه است و خودت هم دیدی این چیزا رو در حد فول شدن(دقت کن!) میتونی با مرور یاد بگیری برو لول بعدی.معمولا این امکان رو میدن به بچه ها.
ما خودمون در مورد فراگیرانی که مشکل مشابه تو رو دارن (و البته با تعیین سطح اشتباه لول بالاتر رفتن!) خیلی هم استقبال میکنیم چون به وضوح دیدم اونایی که از نام یه لول کسر شانشون میومده و فکر میکردن بهتره زودتر تموم کنن و کمتر هم پول بدن!! واقعا در سطوح بعدی دچار مشکل شدن و مجبور شدن اون موقع عقب گرد کنن به سطوح پایین تر.
ضمنا عزیزم آدم سر چند تا دوراهی گیر نمیکنه!!سر چهار راه گیر کردی احتمالا!!(چشمک!)
دیدی اونهمه اومدی برام کامنت گذاشتی و پا بودی چه جوری خیر دنیا و آخرتت رو دیدی فرزندم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رها یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 13:41

منم اومدم کمکت کنم

منم با صمیم موافقم

بدو برو سر کلاس پایین بشین

اشتباه نکن باور کن بعدش از اینکه خیلی چیزهای ساده رو نمیدونی پشیمون می شی

در ضمن فقط کلاس هم بهت کمک نمیکنه یعنی معجزه نیمکنه

خودت هم باید تلاش کنی

اوکی

بازم سئوالی داشتی در خدمتم

سایه دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 10:02 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

میگم حالام واسه اینایی که گفتی نظر میخوای یا مال سال پیشه ؟

سایه دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 10:59 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

اره بابا وقت که میکنم . وقتی که آقایی کار داشته باشه و تو اتاقش باشه . من فکر میکنم اگه نگران پایت هستی بهتره از سطح پایین شروع کنی ولی معمولا تو تشخیص سطح اشتباه نمیکنن و ادمو یه سطح از اون چیزی که هست پایین تر میذارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد