به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

من زنده‌ام

این مغز و قلب نخودی من هنوز هم گنجایش بیشتر از اینو از احساسات بد ندارن.همون موقع با نوشتن این چیزها(پست قبلی) آرومتر شدم.بعد با چرخیدن توی عکسهای کامپیوترم عکس بک گراند رو عوض کردم و عکس خودم رو به جای پسرم گذاشتم.با اینکه عکس توی یه قبرستون قدیمیه اما حس باد و هوای لطیف و احساس خوبم توی اون لحظه خیلی حس خوبی بهم می ده.

وقتی عکسها رو میدیدم باز هم چیزهای کوچک مثل خاطرات یک سفر، عکسهای پسرم ، هفت سین قشنگی که درست کرده بودم ، خونه ای که تمیز و زیبا بود ، زیبایی یک عکس و اینکه من هم عکسهای قشنگی گرفتم و دارم باعث شد دوباره احساس رضایت و خوشبختی کنم.من هنوز همونقدر احمقم و خوشحالم که اینقدر زود دوباره مثبت اندش شدم.

این پست رو دیرتر می گذارم که ببینم نظر بقیه چیه در مورد این احساسات.

فکر کردم اگر ما فلان چیز و فلان چیز رو نداریم خوب عوضش وبلاگ داریم و کلی ذوق نوشتن.اگر فلان چیز و فلان چیز رو ندارم عوضش پدر و مادری دارم که خیلی ها آرزوی داشتنش رو دارن  و ...

 

نوشته بالا مربوط به تاریخ پست قبلیه و اما این تاخیر عمده علتش بی اینترنت شدنم بوده که هنوز ادامه داره و ...در این مدت دچار عارضه بد کمردرد شدم که گمان می کنم دیسک باشه ، روابط سخت ملایم و عاشقانه ای بر زندگی حاکمه خدا را شکر، فرزند دلبند بسیار شیرین تر و دلرباتر شده است و ما همچنان در حال قربان صدقه رفتنش هستیم، به من افترای بی توجهی به فرزند زده شد و سخت دل نازکم شکست تنها به خاطر هفته ای سه ساعت کلاس رفتن.

امروز رفتم یه کانون تبلیغاتی و کیف کردم از دیدن این همه دکور قشنگ و زیبایی و حسرت خوردم به حال کار اونها.

احساس کردم خواندمان خونم پایین اومده و دو تا مجله توپ گرفتم و از تورقش لذت بردم تا بتونم بخونمشون.دیشب هم با اشعار نزار قبانی کلی حال کردم بانو!

کاش این موتو لعنتی من برای انجام یه کار خوب مثل یه کار هنری ،ادبی یا اقتصادی راه بیفته و با این اوضاع اگر مشکل خرید خونه هم حل بشه به حمد خدا دیگه مشکلی نداریم و زندگی اوف...اما نه کمردرد رو یادم رفته بود واقعا قبل از هر چیز سلامت اما ...

خوش به حالتون پولدارهای خوش تیپ خوش کار ...

نظرات 8 + ارسال نظر
0shet دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 14:36 http://www.madisan.blogfa.com

یه جاهایی ادم افسوس نخوره بهتره ..

بلاگم آپه.سپندار مذگان هم مبارک.

مدی دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 17:24 http://www.mahbed.blogsky.com

اگه می دونستم مادری نظرهای قبلیمو با زبونی که مثل بچه هاست نمی نوشتم.
اول:بدون علم جدید اثبات کرده قبرستان به طور کل موج منفی می آورد.
دوم:خیلی ها با خواندن نوشته ی تو به زندگی خوب تو حسودیشون می شهُ فکر نکن خیلی بدبختیُ تازه من به هیچ وجه باور نمی کنم که تو فقط همین مشکلاتو داری چون اگه این جوری باشه من که خیلی از تو کوچیکترم مشکلاتم صد برابر توه
سوم:حتی اون آدم پولداراشم متنتو بخونن هزار تا فحش بهت می دن.
چهارم:با این که مطلبی ننوشتی تعداد بازدیدکنندگانت خوب رفته بالا.
پنجم: بچه ی دوم که بیاد دیگه مثل قبل ااین بچه رو ناز ونوازش نمی کنی.
ششم:البته شاید منو هنوز بچه بدونی ولی بدون حرفامو از ته دل گفتم.
هفتم:خدا کنه با شوهرت باز هم صمیمی تر از دیروز بشی.
هشتم:خداحافظ

سایه سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 08:22 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

سلام
بابا دلمون تنگ شده بود واست . خیلی خوبه که بهتری

تقویم صبورا چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 14:41 http://saboorajanam.persianblog.ir

سلام....
مراقب خودت باش
کمر رد با پشت کامپیوتر نشستن زیاد با هم نمیخورن !!!!!!!

سایه عشق سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 08:52 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

ساسا جون خیلی وقته که نیومدیااااااااااا . سال نو پیشاپیش مبارک

احمد چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 09:36 http://ab-blog.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبا و مفیدی داری . من که خیلی استفاده کردم . من هم یه وبلاگ دارم که بیشتر در مورد اینترنت ، کامپیوتر و دانلود نرم افزار است . خوشحال می شم که به من هم یه سری بزنی . راستی اگه دوست داشتی می تونی از توی وبلاگم کد لوگوی منو کپی و توی وبلاگت قرار بدی یا اگه نخواستی می تونی وبلاگ منو با عنوان ""تمام وب را در اینجا تجربه کنید "" لینک کنی و بعد به من خبر بدی تا منم لینکت کنم .
همیشه موفق باشی .
خدانگهدار!!!

ساسا جونم سال نو مبارک، چقدر کم پیدائی، امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشی

تقویم صبورا چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 16:19 http://saboorajanam.persianblog.ir

سلام ساسا جون
حالتون خوبه؟
امیدوارم همه مشکلاتتون سریع حل بشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد