به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

این تنبل از خود راضی

 

همسرم همیشه طوری وانمود می کرد یا واقعا همینطور بود که آرایش اصلا براش مهم نیست و حتی خیلی وقتها بهتره این حایل مصنوعی و شیمیایی بین ما نباشه و من تنبل هم از خدا خواسته.

اما بالاخره یه روز  صداش دراومد و گفت اگه آرایش می خوای بکنی یه آرایش کامل بکن اونجوری دوست دارم نه مثل زنهای کارگر که سریع یه دست به موهاش می کشن و یه رژ لب می زنن و این دقیقا مصداق کاری بود که من می کردم هم از سر تنبلی هم اینکه احتمالا اینقدر خودشیفته هستم که نیازی به زیباتر شدن در خودم نمیدیدم!!

و حالا دیگه همون آرایش کارگری رو هم نمی کنم(مگه گهگاهی برای تنوع و روحیه خودم). فکر کنم همین روزها پشیمون بشه و به همون راضی بشه. بهرحال کاچی بعض هیچی.

نظرات 1 + ارسال نظر

خوبی عزیزم وای من عاشق آرایشم هیچوقت هم بدون آرایش نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد