به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

گرفتاریهای این ترازو

بالاخره موفق شدم از این بلاتکلیفی لعنتی در بیام.بعد از اون تحقیق چندماه پیش برای خریدن ماکروویو که در آخر منجر به مسکوت ماندن قضیه شد آقای شوهر در یک اقدام توپ یک عدد از این ادات مطبوخانه را به عنوان هدیه ابتیاع فرمودند. که دیگه هم منو از این همه تحقیق و تفحص نجات بده هم خودشو از این مردد بودنم.اما از شانس بد این متولد مهر ماه اشتباه در ارسال بسته دوباره فرصتی داد تا حق انتخاب و دودل شدن پیدا کنم و این شد که تا امروز چهل بار دنبال ماکرو ویو خوب سرچ کردم و خوندم و...

واما برحسب اتفاق امروز کسی رو دیدم که تبلیغات ال‌جی رو انجام می‌داد و ازش اطلاعات خواستم و خوب جوابم رو داد و مطمئنم کرد و امروز که برگردم خونه دیگه کار رو یکسره می‌کنم.

اما شاید ... یه دوربین خوب بخرم بهتر از این نیست. یا اصلا پولش رو پس بگیرم و بزنم به یه درد دیگه یا ...

خدایا چی می‌شد من فروردین به دنیا می‌اومدم و یه آدم مصمم می‌شدم با دو تا شاخ سخت.

نظرات 4 + ارسال نظر
مدی دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 01:54 http://www.mahbed.blogsky.com

حالا چرا دوتا شاخ سخت

سلام عزیزم
حذف نکردم بخدا

مدی پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 04:11 http://www.mahbed.blogsky.com

اون دو تا شاخ مال حیوون فروردینه؟
تو به طالع بینی اعتقاد داری؟

سلام عزیزم یه بار دیگه آدرس وب سپهر رو برام بذار چون اگه بلاگفا باشه تو لینکا دیده نمیشه تو خود وبلاگ ثبتش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد