به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

دفترچه ممنوع

می خواستم خوندن کتاب دفترچه ممنوع رو شروع کنم چند سطری رو که خوندم فکر کردم چقدر خوبه که من همیشه یه دفترچه داشتم و می تونم داشته باشه گرچه ممکنه ممنوع نباشه و چیز خاصی هم توش نباشه اما همین که می تونم این حق رو که خیلی از زنها و دخترای ما ندارن داشته باشم حس خوبی پیدا کردم و فکر کردم که باید یادم باشه و این رو یک جا ثبت کنم که همسر من چه امتیازاتی داره و چه امتیازاتی رو به من می ده که مثل همیشه فراموشکاری ها یه یادآوری باشه .  

همین که منو یه انسان آزاد می خواد و محدودم نمی کنه به کار و خونه و آشپزخونه همین که به تمیزی خونه به غذای خودش و .. به قیمت از دست رفتن وقت من اهمیتی نمی ده یه امتیاز خیلی بزرگه همین که من به معنای کلمه آزادم همین که در ذهنش یه آدم بزرگم همین که به فکر درست من باور داره به تمام مادیات نداشته و داشته می ارزه همین نیاز یه آدمه برای خوشبخت بودن.  

و همین که خوبه وهمه سعیش رو می کنه که خوب باشه نعمت بزرگیه که باز هم می ارزه به چندتا کاری که بلد نیست بکنه و یا فراموش می کنه. 

کاش یادم بمونه همیشه یادم بمونه که اون آزادی و ارزش انسان بودن رو بهم ارزانی داشته (حتی اگه طبق تصورم من به غیر از این نمی تونستم با کسی زندگی کنم اما باز اگر کسی رو حذف می کردم یه شکست بود که حالا نیست) ویادم بمونه که چقدر الان که اینها رو می نویسم برای این موجود دوست داشتنی دلمتنگ می شه. اون که با تمام فروتنی ابایی نداره از اینکه هر روز و هر روز بگه که من همه چیزم رو از تو دارم و بدون تو ...

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر(مامان parmida) یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 21:18 http://dokhtaranman.blogfa.com/

سلام sasa جان از آشنایى با شما خوشحال هستم

سحر دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 18:46 http://zzgroup.blogfa.com

چه هیجان انگیزه شنیدن چنین جملاتی و چه امیدوار کننده است...
خوشحالم و از اینکه همچین زوجی وجود دارند مهم نیست که کی هستن و کجای دنیا... تبریک می گم :)

اگر دوست داشتی یه سر بیا و بگو:

آخرین باری که کسی را شاد کرده ای...

آخرین باری که از آنچه دیگری انجام داد شادمان شدی...

نیمفادورا چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 15:38 http://www.voroujak.blogfa.com

سلام. تبریک می گم به خاطر این انتخاب (همسر).
مرسی که به وروجکم سر زدین. خوشحالم که توی نوشته هاتون شباهت های بسیار با خودم پیدا کردم... یه دوست خوب.
وبلاگ وروجک واسه نی نی آینده است اما وبلاگ نیمفادورا نوشته های امروز، اگه خواستی اونجا هم سر بزن:
www.nimfadora.persianblog.ir

زهراسادات یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 16:16 http://www.gol-e-shabooo.blogfa.com

سلام
اینایی که ازهمسرت گفتی خیلی حس نزدیکی به من داد.منم همینا رو باید یادم بمونه در مورد همسرم و آزادی ای که برای من قائله.
خوشحالم که از این جهت شبیه هم هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد