به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

عاشورای حسینی

وقتی بچه بودم محرم یه مفهوم و حال و هوای دیگه ای برام داشت.یه جوری بود مثل یکی از فرایض. نمی دونم چطور به مرور زمان برام رنگ باخت و بی رنگ شد اما می دونم که بی اعتقادی همسرم به مراسم محرم خیلی تاثیر داشت.اما انگار یه چیزی همیشه مثل یه تلنگر می خواد منو به یه جایی برگردونه یا به جایی برسونه نمیدونم. 

چند سال پیش وقتی روزهای محرم توی شهر غریب دلم خیلی گرفته بود هوس غذای نذری کردم از خونه زدیم بیرون که بریم غذا بگیریم هر جا می رفتیم غذا گیرمون نمی یومد یک دفعه دلم بدجوری شکست و پیش خودم گفتم امام حسین دیگه اینقدر ... یک دفعه یه آقایی با سینی شربت اومد و زد به شیشه ماشین.نمی تونم بگم چه حسی بود و چه بغضی و بعدش غذا و ... 

امسال هم دیدن اعتقاد برادر عزیز که خیلی تفکراتش رو قبول دارم باعث شد کمی سعی کنم خودم رو برسونم. اما مهمانداری باز هم نگذاشت و مخصوصا حسرت شام غریبان امسال هم به خاطر بیماری پسری موند به دلم. اما دیروز رسیدن به دسته و یه جور نظر به پسرم باز حالم رو دگرگون کرد و باز حال خوشی بود با بغضی که نمی تونستم گریه اش کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 09:25 http://maryart.blogfa.com/

سلام
جواب سوالتون رو در بخش نظرات وبم دادم.
امیدوارم موفق باشین

ما الان ۵ سال هست محرم و عزا دارى به چشم ندیدیم ما چى بگیم پس؟

زهراسادات یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 16:19 http://www.gol-e-shabooo.blogfa.com

توی مطلب«دفترچه ممنوعه» هم نظر گذاشتم و گفتم که همسرامون به هم شبیه هستن. همسر من کمتر از من مذهبیه (البته به نظر میاد از همسر شما بیشتر) و من همیشه حس میکنم اون چیزایی رو که به خاطر زندگی با اون تو وجودم کمرنگ کردم، به سمتشون کشیده میشم و میخوام دوباره برگردم به سمتشون.

مریم ربیعی سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 15:53 http://beheshtenarenji.persianblog.ir

من هیچ وقت نمی زم غذا بگیرم همیشه هم حسرت می خورم چرا یه نفر نمی یاد به من غذا بده . سال دیگه ادرس بده من برا تو بیارم تو برای من

روشنگر سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 17:15

شکم پرست دله!!! حالم به هم خورد !!! شما مسلمونها همتون دله هستید!!!

مریم ربیعی سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 18:30 http://justnow.blogfa.com

می گم سال دیگه حالا از کجا غذا گیر بیارم برای تو بیارم ؟ تو اط کجا می خوای برای من بیاری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد