به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

چه مرگش بود؟

نمی دونم این بلاگ اسکای لعنتی یه روزی دوست داشتنی من چه مرگش شده بود که دیگه من و رمزم رو نمی شناخت و مدتها نمی تونستم چیزی بنویسم. تا امروز که با نا امیدی امتحان کردم و در کمال ناباوری دیدم   واو    باز شد. اما افسوس که حالا نه چیزی یادمه نه دیگه حس و حال اون روزها رو دارم که بتونم در موردش بنویسم. روزهای بد بعد از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری ایران.یه شعر کوچولو نوشته بودم که فقط همون رو الان دارم برای گذاشتن: 

 

شنبه روز بدی بود 

روز سر خوردگی جنگل سبز 

که به امید طراوت تا صبح  

لحظه ها را می شمرد  

در پی جمعه پر شور و غرور 

سکته فکر و شعور 

شنبه روز بدی بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد