به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

خریت فراگیر

همین چند روز پیش دوباره خر شدم.حیف که حافظه تاریخی من هیچوقت تا یکسال رو هم نگه نمی داره تا از سال گذشته بتونم درس بگیرم.دوباره فراگیر پیام نور شرکت کردم اون هم با وضعیت رقابتی امسال و درس خوندن من. 

وقتی رفتم کتابفروشی و کتابهاشو ورق زدم لذت حل مسایل ریاضی و ... بدجوری اومدم زیر زبونم و نتونستم خر نشم و ثبت نام کردم. این هم واریز پول بی حساب دیگه ای به جیب...

نظرات 1 + ارسال نظر
ارام یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 08:29 http://kimiaa57.persianblog.ir

ایشاله که موفق میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد