به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

موجود نحس

نمی دونم و نمی تونم درک کنم که یه غریزه چقدر می تونه قوی و حیوانی باشه؟ نمی تونم درک کنم!!! این روزها همه چیز غیر قابل باور شده. اون حیوونی که یه بچه معصوم چهار ساله رو کبود و داغون کرده بود و اسمش پدر بود. اون آشغالی که با اسید زندگی و جسم یه دختر رو تباه کرده بود و اسمش مرد بود.اون لجنی که دنبال غریزه اش ... و اسمش عاشق بود. همه چیز عجیب و باور نکردنی شده این روزها 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 08:45

اینجا می توانم بگویم مبارک است٬ هنوز نگفته ای بخوان ... اما من این دو پست اول را خواندم. امیدوارم رتبه و نمره ات خوب باشد و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد