به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

و اخیراْ

بالاخره یکی پیدا شد بفهمه ما داریم یه کارایی می‌کنیم. مدتها بود فکر اینکه هیچکس نمی‌فهمه من چقدر برای تربیت و پرورش پسرکم تلاش می‌کنم و وقت می‌گذارم ناراحتم می‌کرد نه اینکه کار شاقی بکنم نه از اینکه سعی نمی‌کردند به اصولم توجه کنند و حداقل حرکات خنثی کننده نداشته باشند. البته به استثنا همسر که همیشه بابت این قضیه قدردانه و منو شرمنده می‌کنه. بهر حال چند روز پیش منزل یکی از دوستان بودیم که شروع کردند تعریف و تمجید از پسری و اینکه با بچه‌های دیگه خیلی فرق داره و این نشون می‌ده که چقدر روحیات والدین در تربیت بچه تا‌ثیر داره و معلومه که بچه دو تا آدم فلان و فلان و ... خوشحال شدم که تلاش و توجه‌مون بی‌نتیجه نبوده و این خوب بودن پسری تصور خودمون دو تا نیست.خدایا شکرت و مرسی زینب

اوقات خوش

چه خوبه یه سری آدم هستن که روز تولدت رو یادشون نمی ره هیچوقت چه بده روز تولدت از یادنامه اونهایی که فکرش رو هم نمی کردی حذف بشه. 

چه خوبه که روز تولدت بتونی کنار دوستی باشی که نیاز داره به کسی که اضطرابش رو باهاش تقسیم کنه چه بده که فکر کنی تو الان  دوستی نداری که اونجوری که دوست داری دوستی کنه برات. چه خوبه که بعد از مئتها بتونی بی خیال همه کارهای عقب مونده بشی و توی خونه این چند خط رو تایپ کنی. چه بده که هنوز هم اونقدر فرصت نداری با پسرک بازی های لازم رو بکنی . چه خوبه که (الان همسر گفت) این قناری چهچه می زنه. چه خوبه که داری آهنگهای محبوب ابی رو گوش می دی و می نویسی و صدای نرم بچه ات رو می شنوی و همسرت از سرحالیت خوشحاله و چه خوبه که زندگی خوبه و چه خوبه ....

نیاز دارم به عطر کتاب

من مثل همیشه های دیگه یه دفترچه دارم که دم دستمه و هرکتابی که باید یه روز بخرم و بخونم و هر فیلمی که باید ببینم توش یادداشت می کنم تا یادم باشه اما نمی دونم چرا هیچ وقت فرصت نکردم چند تا برگش رو کم کنم. دائم در حال زیاد شدنه.باید به فکر رفتن به کتاب فروشی باشم برای خرید یه دفترچه جدید!!

 

چند وقتی بود فکر می کردم دیگه نمی تونم اونقدر دوستش داشته باشم یا عاشقش باشم. این چند روزه بهم ثابت شد که نه اونقدرها هم سخت و دور از ذهن نیست. دوباره تونستم ما ساده تر و نیازمندتر از اونیم که با این حسهای قشنگ مبارزه کنیم.مهربون و عاشقه و من هم دوستش دارم دوباره...